«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің «Тайынша ауданының білім бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі «Амандық орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі»
Дүниежүзілік аутизм туралы ақпараттандыру күніне орай ата-аналарға арналған жадынама.
Аутизм синдромын сипаттау үшін қолданылатын мінез-құлық сипаттамалары: 1. Сөйлеу емес және сөйлеу коммуникациясының дамуы бұзылған. Тән:  Мимика мен қимылдың болмауы. Сөйлеу болмауы мүмкін;  Бала ешқашан әңгімелесушіге күлмейді, оның көзіне қарамайды;  Сөйлеу қалыпты, бірақ бала басқалармен сөйлесе алмайды;  Сөйлеу мазмұны мен формасы бойынша қалыпты емес, яғни бала осы жағдайға қатысы жоқ бір жерде естіген сөз тіркестерін қайталайды;  Сөйлеу фонетикалық емес (интонация, ырғақ, сөйлеудің монотондылығы проблемалары).
2. Әлеуметтік дағдыларды дамыту бұзылған. Тән:  Балалар құрдастарымен қарымқатынас жасағысы және дос болғысы келмейді;  Басқа адамдардың (тіпті атааналардың) сезімін және өмірін елемеу);  Өз проблемаларын жақын адамдармен бөліспейді, өйткені олар мұны қажет деп санамайды;  Ешқашан басқа адамдардың бетәлпетіне немесе ым-ишараларына еліктемейді немесе бұл әрекеттерді жағдаймен байланыстырмай, бейсаналық түрде қайталамайды. 3. Қиялдың дамуы бұзылған, бұл шектеулі мүдделер шеңберіне әкеледі. Тән:  Табиғи емес, жүйке, иеліктен шығарылған мінез-құлық;  Аутист бала қоршаған орта өзгерген кезде истериканы көрсетеді;  Жеке өмірге, өзімен ойнауға артықшылық береді;  Қиялдағы оқиғаларға қиял мен қызығушылық жоқ;  Белгілі бір тақырыпқа ұмтылады және оны үнемі қолында ұстауға деген құлшынысты сезінеді;  Сол әрекеттерді дәл қайталау талабын бастан кешіреді;  Назарын бір нәрсеге аударады.